Rasullullah pun BERNIAGA!



Kenapa kita perlu berniaga? Kerana Rasul kita pun berniaga, takkan kita umatnya tak nak berniaga?

Pesan Baginda, lebih baik kita mencari seberkas kayu dan dijualnya berbanding dari meminta-minta. Lihat, bukankah Rasul kita sangat-sangat menggalakkan kita berniaga?

"Tapi saya tak tahu berniaga."


Saya tanya anda.
"Bayi tahu berjalan? Tak tahu kan? Tapi dia belajar.

Ingatlah, perkataan pertama yang diturunkan sebagai wahyu ialah  
Iqra' - Bacalah. 
Salah satu gunanya membaca ialah untuk belajar.

Alhamdulillah, berniaga shaklee menjadi pilihan saya.
Anda ingin berniaga bersama-sama saya?
Jana pendapatan 5 Angka hanya dari rumah.


INA BAKERI 
 sms/whatsApp: 013-4639523 
 Emel : norhaslinabakeri@yahoo.com 

Saya sedang mencari-cari mereka yang berminat untuk menjadi pengedar. 
Jana pendapatan 5angka hanya dari rumah. 
Klik untuk info pengedar 
  

No comments:

Post a Comment

nRelate All Blog Sections

Ratings and Recommendations by outbrain