Set Sendi Dan Tulang




"Saya just nak share testimoni ayah mertua saya. Selama ni abah selalu mengadu sakit2 lutut, sakit2 sendi kaki. Dia memang dah selalu amalkan supplemen yang dia beli sendiri dari farmasi. Dia cakap ada jugak la kesan, tapi sakit tu tetap ada. 2 minggu lepas, saya bagi Omega Guard dan Ostematrix pada abah. Time tu stok AJHT saya dah habis. So, saya bagi jelah Omega dan Ostematrix dulu pada Abah. Semalam, abah asyik cakap je, lutut dah tak sakit, dah boleh bangun senang, dah boleh jalan senang. Alhamdulillah... Happy dapat bantu parents sendiri."

Untuk memelihara sendi, Shaklee menawarkan Set Kesihatan Sendi Shaklee yang terdiri daripada AJHT, Omega Guard & Ostematrix.

Set ini bertindak dengan 3 cara:

AJHT - Membantu mengekalkan tulang rawan yang sihat
  • Mengandungi glukosamina yang menghalang bahan kimia daripada menyerang tulang rawan yang menyebabkan ketidakselesaan sendi dengan meningkatkan kesan kusyen & memelihara tisu penyambung yang sihat

Omega Guard - Mengurangkan keradangan 

  • Melambatkan degradasi tulang rawan, mengurangkan reaksi keradangan dalam sendi-sendi & bertindak sebagai pelincir (membantu anda bergerak lebih bebas apabila sendi-sendi berkeriat-keriut & sakit). 
  • Kajian terkini menunjukkan pengambilan asid lemak omega 3 bersama glukosamina dapat meningkatkan kesihatan sendi daripada mengambil glukosamina sahaja

Ostematrix - Mengekalkan sel tulang yang sihat 

  • Mengandungi kalsium (penting untuk kesihatan tulang, otot dan ligamen), magnesium (Bantu mengasimilasikan kalsium ke dalam tulang & menguatkannya),vitamin D (merangsang penyerapan kalsium),boron (bantu dalam metabolisma tulang),mangan,kuprum & zink (mengaktifkan enzim yang membantu dalam pembinaan kepadatan tulang)

Testimoni pengguna:



  • Dijamin HALAL 
  • Mendapat Kelulusan KKM
  • Tiada Kesan Sampingan 
  • Terbukti Berkesan

Ingin dapatkan Set Sendi & Tulang Shaklee? Hubungi:

INA BAKERI 
♥ sms/whatsApp: 013-4639523  
♥ Emel : norhaslinabakeri@yahoo.com  
♥ Fb: www.facebook.com/nurhaslina.bakeri 

Saya sedang mencari-cari mereka yang berminat untuk menjadi pengedar.
Jana pendapatan 5angka hanya dari rumah.
Klik untuk info pengedar 
http://mamacomelarissa.blogspot.com/p/sertai-shaklee.html


No comments:

Post a Comment

nRelate All Blog Sections

Ratings and Recommendations by outbrain