Mudahnya Berbisnes Shaklee!




Alhamdulillah, dah siap daftarkan new bisnes partner dan shopping online untuk 2 orang customer. Faany Sofea n Norhaslinda Aziz order anda telah siap. Tunggu abg posmen depan rumah ye.hehe  terima kasih kerana bershopping dengan saya. Mudahnya bisnes dengan shaklee. Tak perlu keluar pos barang (shaklee poskan), tak perlu keluar modal untuk beli barang (tunggu customer bayar, baru kita beli barang) dan yang paling penting tak perlu susah2x cari orang kerana secara automatik mereka sendiri yang nak daftar ahli untuk dapatkan harga yang lebih murah. Malangnya, ramai yang nak sangat try bisnes online ni mengeluh sendirian..

"Tak pandailah nak bisnes online ni..huhu.." 
Pada mulanya saya juga seperti anda. ZERO about online. Tetapi saya belajar dan diajar cara yang betul untuk berjaya dalam bisnes online. Yang penting keinginan kita yang kuat untuk belajar. 

"Tapi saya jauhlah, susah nak g seminar or kursus2x yang dianjurkan.."
Janganlah risau. namapun bisnes online. Segala2xnya adalah online. Buat pengetahuan anda semua, group kami ni ada meeting online tau. Dalam meeting ni kita akan diajar oleh seorang master yang telah berjaya dalam shaklee. Mereka akan ajar cara cmne nak bermula bisnes dengan shaklee. Meeting plak malam. Tak melibatkan waktu kerja anda bg anda yang bekerja dan yang paling best disaat anak sudah lena di ulik mimpi.hehe..mudah kan?

"Shaklee kan dah ramai pengedar, boleh maju ke sy buat bisnes shaklee ni?"
Anda percaya pada rezeki? anda percaya pada Allah? anda yakin bahawa Allah yang beri rezeki pada anda? jika jawapan anda YA, soalan anda itu telah terjawab. Percayalah, bumi Allah ni luas. Rezeki itu milik Allah. Berdoa padaNya, usaha dan tawakal. Insyaallah, anda mampu berjaya walau dalam segala bidang yang anda ceburi.

"Tapi, sayaaaaaaa"
Opsss!! Berhenti memberi alasan, kerana di dalam kamus hidup orang yang berjaya tidak ada perkaataan TAPiiiiiiiiii (salah tatabahasa, marah cikgu Maheran cikgu BM i time sekolah dulu..maaf cikgu..jasamu dikenang..hehe)

Berhenti memberi alasan. Fikirkan keluarga anda, fikirkan anak2x anda, fikirkan masa depan anda. Adakah 10tahun akan datang, anda rasa anda mampu bertahan dengan pendapatan anda juga suami anda sekarang? Renung2xkan.

INA BAKERI  
♥ sms/whatsApp: 013-4639523
♥ Emel : norhaslinabakeri@yahoo.com  
♥ Fb: www.facebook.com/nurhaslina.bakeri 

Saya sedang mencari-cari mereka yang berminat untuk menjadi pengedar. 
Jana pendapatan 5angka hanya dari rumah. 
Klik untuk info pengedar 


No comments:

Post a Comment

nRelate All Blog Sections

Ratings and Recommendations by outbrain