Ostematrik Atasi Masalah Sembelit



Sembelit adalah masalah pengosongan usus. Apabila seseorang menghadapi sembelit, kadangkala ia menjadikan najis keras dan sukar untuk membuang najis. Jika dibiarkan ia boleh membawa kepada masalah lain seperti usus tersumbat.

Apakah yang menyebabkan sembelit? Sembelit terjadi oleh beberapa hal. Ia mungkin disebabkan oleh cara pemakanan, perubahan hormon, kesan sampingan dari ubat dan perubahan struktur badan manusia. Kebanyakan orang yang biasa menghadapi sembelit bergantung kepada ubat sembelit yang diberi oleh doktor.
Sebenarnya pengambilan ubat bukan menyelesaian masalah sembelit. Sembelit harus dilihat dari puncanya, apakah yang menyebabkan sembelit berlaku. Sekiranya puncanya kerana pemakanan, maka harus menukar corak pemakanan untuk mengelakkan sembelit.

Supplement Shaklee yang sesuai untuk mengelakkan dan merawat sembelit ialah Ostematrik. Ostematrik membantu melembutkan najis tanpa sakit perut yang memulas2 seperti produk lain di pasaran. Ostematrik juga termasuk di dalam Set Buasir Shaklee yang membantu merawat masalah buasir yang berpunca dari sembelit. Jadi rawatlah masalah sembelit anda sebelum ia menjadi lebih parah dan menelan belanja perubatan yang jauh lebih besar. 

Ini adalah testimoni ibu hamil yang telah berjaya mengatasi masalah sembelitnya. Jom kita baca apa kata beliau.

Testimoni Pengguna

Testimoni Pengguna

Ostematrik Shaklee

 Untuk info lanjut Ostematrik, klik di SINI
Untuk melihat lebih banyak testimoni Ostematrik, klik di SINI
Untuk membuat pembelian Ostematrik secara online, klik di SINI


INA BAKERI
Call/Whatsupp: 013-4639523
Email: norhaslinabakeri@yahoo.com
Add FB saya: INA BAKERI untuk CHATTING secara lansung dengan saya
Klik LIKE di Fanpage saya: MAMA ARISSA untuk mendapatkan pelbagai TIPS dan INFO berguna secara PERCUMA
Konsultasi PERCUMA hanya untuk customer saya sahaja ya =)


No comments:

Post a Comment

nRelate All Blog Sections

Ratings and Recommendations by outbrain