Ostematrik Atasi Sakit Pinggang & Belakang



Pernahkah anda mengalami sakit belakang dan pinggang secara berlarutan? Anda tidak keseorangan kerana 60%-90% orang dewasa akan mengalaminya terutama sekali apabila usia telah menginjak 30 tahun dan ke atas. Jangan ambil mudah kerana sakit belakang juga antara punca utama ketidakupayaan bekerja dan penyumbang besar kepada pengambilan cuti sakit.

Sakit belakang juga menyerang wanita hamil. Jika anda mengalami sakit belakang, ini bukan akibat perubahan yang disebabkan oleh kehamilan ke atas postur anda. Ia lebih kepada bagaimana otot-otot anda terpaksa menyesuaikan diri dengan perubahan pada badan. Otot-otot di bahagian belakang, perut dan lantai pelvis direka untuk bergerak dan menyokong sendi-sendi pada bahagian belakang dan pelvis. Apabila uterus (rahim) anda membesar, tugas ini akan menjadi lebih sukar dan anda mungkin mengalami sakit belakang. 

Apakata anda cuba Ostematrik Shaklee. Ostematrik adalah kalsium terbaik yang membantu mengatasi masalah sakit belakang dan pinggang. Mari kita lihat apa kata mereka setelah mencuba Ostematrik Shaklee!

Testimoni Pengguna

Testimoni Pengguna

Ostematrik Shaklee

 Untuk info lanjut Ostematrik, klik di SINI
Untuk melihat lebih banyak testimoni Ostematrik, klik di SINI
Untuk membuat pembelian Ostematrik secara online, klik di SINI


INA BAKERI
Call/Whatsupp: 013-4639523
Email: norhaslinabakeri@yahoo.com
Add FB saya: INA BAKERI untuk CHATTING secara lansung dengan saya
Klik LIKE di Fanpage saya: MAMA ARISSA untuk mendapatkan pelbagai TIPS dan INFO berguna secara PERCUMA
Konsultasi PERCUMA hanya untuk customer saya sahaja ya =)

No comments:

Post a Comment

nRelate All Blog Sections

Ratings and Recommendations by outbrain