Cara Makan GLA Complex Bagi Yang Ingin Hamil



Mungkin ramai dikalangan suami isteri yang ingin menimang cahaya mata tetapi tidak mengambil berat berkenaan dengan waktu subur. Buat pengetahuan anda, waktu subur wanita adalah waktu terbaik untuk melakukan hubungan intim suami isteri bagi mereka yang inginkan cahaya mata. Begitu juga dengan pengambilan GLA Complex yang mana harus diambil mengikut waktu subur anda juga.  Jika tidak, anda mungkin tidak dapat hasil seperti yang anda inginkan.

Ada dikalangan pengedar Shaklee yang tidak memberikan cara pengambilan yang betul kepada pelanggan mereka. Jadi sebagai pengguna anda harus bijak untuk memilih membeli dengan pengedar yang bertauliah bagi mengelakkan masalah dihari mendatang. Bagi yang membuat pembelian dengan Ina, InsyaAllah, servis terbaik akan Ina berikan kepada anda. 

Entry kali ini, Ina ingin membincangkan dengan anda, bagaimana GLA dapat membantu mempercepatkan anda hamil insyaAllah dan cara pengmbilan yang betul. Jemput untuk terus membaca.

Bagaimana GLA Complex membantu untuk cepat hamil? 

GLA membantu  seseorang wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang berwarna putih telur. Jika anda perasan, sebulan sekali kita akan mengeluarkan cecair yang sebegitu, yakini sewaktu subur. Namun, tak semua orang mendapati cecair yang dihasilkannya sebegitu subur.  

Di sinila fungsi GLA untuk membantu dalam penghasilan cecair yang melambangkan kesuburan ini, yang membantu sperma untuk berenang ke uterus terus ke tiub falapio untuk bersenyawa dengan sel ovum. Bukan itu sahaja, cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiup falopio sehingga 5 hari. Jadi, kalau tak 'kena' hari subur pun masih ada "can" sebab sperma masih ada di situ sampai hari ke-5  

Jadi, puan-puan yang masih belum dikurniakan rezeki anak, cuba periksa cecair serviks anda. Kalau cecair tu tebal, kecoklatan dan kering, itu petanda yang kurang baik kerana ia boleh menghalang persenyawaan. Untuk itu adalah penting mengenali 'cecair kesuburan' kita ini. 

Bagaimana pula kalau dah subur, adakah akan terlebih subur bila ambil GLA Complex? 

Jawapannya TIDAK. GLA Complex membantu mereka yang kurang subur, tapi kalau dah subur tu takdelah sampai sebulan 2-3 kali bertelur ^-^.

Cara-cara Pengambilan GLA Untuk Cepat Hamil:

Isteri hendaklah mengetahui kitaran haidnya. Samada yang normal 28 hari, atau 30 hari atau 36 hari dan sebagainya. Haid tidak tetap? Ya, saya akui agak sukar namun boleh mengagak yang terbaik. 

Bagi yang period tidak datang setahun, 2tahun dan ada 4tahun, anda wajib makan GLA Complex sehingga period anda kembali normal semula. (Berdasarkan testimoni pengguna, selalunya selepas pengambilan sebotol atau 2botol, period akan datang semula dengan ketulan-ketulan darah).

Langkah 1:

Bahagikan hari kitaran haid kepada 2. Katakan 28 hari, maka 28/2=14.

Langkah 2:

Maka masa subur anda adalah dalam hari ke-14 dari hari pertama haid.

Langkah 3:

Pengambilan GLA Complex dimulakan dari hari pertama haid hingga sehari sebelum hari subur. Dalam kes ini, hari subur ke-14, maka GLA diambil sehingga hari ke-13. Pengambilan suplemen lain diteruskan seperti biasa dan kerapkan melakukan hubungan intim.
Testimoni Pengguna Set Kesuburan Shaklee
GLA Complex terdapat di dalam Set Kesuburan Shaklee

Bagi yang masih belum mendapatkan GLA Complex ini, boleh hubungi

  INA BAKERI 
♥ sms/whatsApp: 013-4639523 
♥ Emel : norhaslinabakeri@yahoo.com 
♥ Fb: www.facebook.com/nurhaslina.bakeri 

Saya sedang mencari-cari mereka yang berminat untuk menjadi pengedar.  
Jana pendapatan 5angka hanya dari rumah.


2 comments:

  1. tq mama comel arissa atas tips yang menarik ini.

    ReplyDelete
  2. salam,cara makan untuk cegah kehamilan macam mana?

    ReplyDelete

nRelate All Blog Sections

Ratings and Recommendations by outbrain