Dilema Isteri Berkerjaya




Sedih bila terbaca luahan hati isteri2x yang keluar bekerja diawal pagi, balik bekerja ambil anak dirumah pengasuh, siapkan makan malam untuk ank dan suami, bila nak tido, anak pulak tak tido2x, sedar2x dah pukul2pagi. Baru rasa dibuai mimpi. Azan sudah berkumandang. bangun settlekan apa yang patut, breakfast pun beli kt tepi jalan dan begitulah hari2x yang mendatang.


Oleh kerana itulah saya mengambil pilihan untuk berkerja di rumah. Dapat menguruskan rumah, anak2 dan suami dengan hati yang tenang. Alhamdulillah rezeki yang Allah berikan dalam bisnes shaklee ini mampu untuk saya membantu meringankan beban suami. Jauh lagi perjalanan, tetapi sekurang2nya saya sudahpun bermula. Alhamdulillah.

Ramai yang bercita2x dan berangan2x untuk hidup senang supaya dapat membantu keluarga, keluar dari masalah kewangan dan dapat menghantar ibu ayah menunaikan haji. Tetapi itulah melayu. Penuh angan2x tetapi tiada tindakan.

Selepas membaca apa yang saya katakan ini, tutup mata anda, dan katakan pada diri anda. "Adakah ini yang aku mahukan sepanjang kehidupanku?? Adakah aku sanggup terus bekerja ibarat kais pagi makan pagi kais petang makan yg pagi td?? Tertawakah anda? Itulah realiti.

Pilihan ditangan anda. Semakin lambat anda membuat keputusan, semakin lama anda akan berada di takuk yang lama.

INA BAKERI
♥ sms/whatsApp: 013-4639523
♥ Emel : norhaslinabakeri@yahoo.com
♥ Fb: 
www.facebook.com/nurhaslina.bakeri



Saya sedang mencari-cari mereka yang berminat untuk menjadi pengedar.
Jana pendapatan 5angka hanya dari rumah.
Klik untuk info pengedar

 

No comments:

Post a Comment

nRelate All Blog Sections

Ratings and Recommendations by outbrain