Koleksi Testimoni Shaklee Set Kesuburan




Bagaimana Set Kesuburan Shaklee Membantu Hamil?

Set ini mengandungi multivitamin dan multimineral yang berasaskan bahan semulajadi. Merut kajian Harvard Medical School, tahap kesuburan boleh ditingkatkan dengan mengambil multivitamin dan multimineral. Hal ini juga telah disahkan oleh Pakar Oncology Malaysia, Dr Hamid Arshad melalui Facebook beliau:

"Nasihat untuk mereka yang berusaha mendapatkan zuriat. Selepas buat ujian-ujian kesuburan untuk kedua suami isteri dan selepas buat pembedahan untuk membunag cyst/fibroid atau lain-lain. Tumpukan masa untuk berdoa, berusaha kuruskan berat badan dengan dieting, buat exercise 30 minit setiap hari. Makan supplemen-supplemen multivitamin, Vitamin E, Vitamin C, Folic, tenangkan jiwa dan emosi. Jangan tergesa-gesa nak buat ini dan itu. Setiap rawatan perlu 3 hingga 6 bulan untuk lihat keberkesanan" - Dr Hamid Arshad

Testimoni 1:

"Alhamdullillah bsyukur sy ke hadrat Allah swt kerana dengan izinNya sy kini hamil dengan bantu dan usaha mengamalkan makanan tambahan dari Shaklee. Bukan nak berbangga diri tapi ini lah hakikatnya. Pada mulanya sy terkilan dan sedih kerana keguguran pada 10 Mei 2013 tetapi berkat doa dan usaha sy disahkan hamil pada 16 Oktober 2013 di mana usia kandungan sy telah mencapai ke 5 minggu ketika itu.

Sy tidak sangkal akan kehebatan vitamin Shaklee ni kerana sy tidak berpantang mahupun berurut setelah mengalami keguguran pd Mei lalu. Malah sy xjaga makan lgsg.. sy hanya amalkan GLA + Vita E + ESP...!! Kemudian, apabila disahkan hamil, sy amalkan ESP + B Complex + Vitalea + Chewable Vita C.. Alhamdullillah tidak ada alahan teruk tetapi sekadar mual-mual mgkn kerana perubahan hormon. Kini, cinta sy pd Shaklee sangatlah menebal! Bukan sahaja berkesan, malah selamat dan semulajadi.. Kepada mereka yg masih ragu-ragu, rasakan dahulu sebelum menilai.." 
- Pn. NurFatihah Sulaiman

Testimoni 2:


"Saja nk share testimoni kt sini. Saya berkahwin hampir setahun. saya mula ambil produk shaklee utk kecantikan kulit bermula april tahun lepas.. selepas saya berkahwin saya ambil ESP, vitamin E & Shaklee Collagen. ada juga ambil GLA Complex utk period saya. sejak berkahwin saya dan suami memang selalu je travel. kadang2 atas urusan kerja. kadang2 jalan2 je. Belum terfikir nak ada baby. walaupun kami x pernah merancang.mungkin belum ada rezeki. Tapi lepas tengok kawan2 yang baru je kawin. terus je preggy. membuatkan saya mula merasa yang saya pun teringin utk mengandung. Memang tak nak tunggu lagi. April lepas. saya contact ibu saudara saya merangkap shaklee distributor. dia cadangkan saya ambil vitalea, b complex dan vitamin C di samping meneruskan GLA complex. untuk suami ambil vitamin E & Zinc utk kesuburan lelaki.

Harini, sudah 1 mnggu period saya lewat. tekak mula rasa mual, pinggang rasa lenguh2. saya rasa pelik. pagi tadi. sebelum mandi. saya terdetik utk cuba buat upt. memang ada je simpan dalam laci, since saya ni memang bekerja di hospital. Lepas saya titikkan urine pada alat tu.saya biarkan je.. dan pergi mandi. lepas dh siap mandi. saya lihat sekali imbas je alat tu..saya terkejut sbb 'positive' saya terus kejutkn suami saya. die sangat teruja..tak tau nak cakap apa. smpai je di tempat kerja..saya recheck,but still same 'positive'. Then saya ke gyne dctor utk scan. alhamdulillah. janin sudah terbentuk dan berkeadaan amat baik di dalam rahim saya. Alhamdulillah sekali lagi. saya hamil selepas 2 bulan selepas mengamalkan set kesuburan Shaklee utk suami & isteri... kawan2 yang sedang mencuba jangan berputus asa ya. lambat atau cepat itu semua atas rezeki masing2.. yang penting Usaha..."
-Pn. Marimar Er

Testimoni 3:


"Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah. Selama ni sy hanyalah pembaca setia SGL, namun hr ni sy nk berkongsi cerita dgn semua kngkawan d'sini. Sy mengandung 4mgggu, walaupun sy disahkan PCOS. Period sy regular, namun berat bdn yg b'tmbah m'gngu thp k'suburan sy. Sy t'pksa m'ngambil clomid + metmorfin ats nsht Pakar O&G. Sy xhbis lgk consume GLA +Alfalfa+Omega dan utk pngetahuan semua pembaca jg, sy br menjalani operation pd November 2012 yg lalu krn "ectopic pregnancy". Alhamdulillah, t'gerak hati nk cuba Shaklee ni ats nasihat Norliza Ibrahim, sy mula consume Shaklee 1 Jan 2013, smlm sy check UPT +ve. last period sy 25 Disember 2012. Ya Allah syukur. sgt2. Kpd yg m'ngidap PCOS spt sy, In Sha Allah ada jln nya, Usaha+Doa+Ikhtiar..." 
- Pn. Azuraini Abd Majid Aju

Testimoni 4:


Testimoni 5:



Testimoni 6:



Testimoni 7:



Testimoni 8:



Testimoni 9:



Testimoni 10:



Testimoni 11:



Info lanjut Set Kesuburan Shaklee, klik di SINI

INA BAKERI 
♥ sms/whatsApp: 013-4639523 
♥ Emel : norhaslinabakeri@yahoo.com 

Saya sedang mencari-cari mereka yang berminat untuk menjadi pengedar. 
Jana pendapatan 5angka hanya dari rumah. 
Klik untuk info pengedar


No comments:

Post a Comment

nRelate All Blog Sections

Ratings and Recommendations by outbrain