Koleksi Testimoni Shaklee Set Penyusuan



Stok EBM

Hari ini saya nak kongsikan koleksi testimoni shaklee set penyusuan. Rasanya, keberkesanan Set Penyusuan shaklee ini sudah diketahui oleh ramai ibu-ibu menyusu diluar sana. Taip sahaja Set Penyusuan di google, pasti shaklee is no 1. Buat anda yang masih tidak tahu, set inilah antara yang terlaris dalam pasaran shaklee kerana keberkesanannya telah dibuktikan oleh ramai pengguna. Mereka semua sependapat, selepas mengambil shaklee set penyusuan ini, susu semakin meriah sehingga terpancut2x keluar malah lebih pekat dan berkualiti. Anak pun cepat kenyang dan tidur lena tanpa banyak meragam.

TESTIMONI 1:

Percaya x percaya dah 1 tahun 1 bulan saya fully bf kembar!!!! Syukur sgt2 !!!! Moga impian tuk bf kembar hingga mereka umur 2 tahun tercapai !!! Alhamdullilah ESP membantu saya selama ini...Stok saya x banyak coz kembar minum yg fresh...so pump hari ni tuk esok...setiap hari saya bg 60oz kat bs..So kena usaha lebih skit...hehe...Penat x yah criter ler...kena bangun malam2 3 jam sekali nak pump sebab saya ni EP Mother

Tp Alhamdullilah ESP memang bg saya tenaga....saya tetap cergas bertenaga walau pun x cukup tido....esok nyer kena g keje lg....Pas abis kat opis buat lg keje kat umah lak..jaga anak, masak, kemas umah....Cam Super Mama lak !!!! Hehe. Tapi dengan ESP, saya lalui rutin seharian saya dengan lancar !!!!! Insyaallaah

TESTIMONI 2:

ni hasil mngepam smlm (18 julai 2013).waktu subuh d rumah, pagi dan tghri d tmpt kje...alhamdulillah susu meriah...time sahur minum higoat+esp+pd..terbaik!!rezeki ank

TESTIMONI 3:

TESTIMONI 4:


TESTIMONI 5:





INA BAKERI

♥ sms/whatsApp: 013-4639523
♥ Emel : norhaslinabakeri@yahoo.com


Saya sedang mencari-cari mereka yang berminat untuk menjadi pengedar.
Jana pendapatan 5angka hanya dari rumah.
Klik untuk info pengedar

No comments:

Post a Comment

nRelate All Blog Sections

Ratings and Recommendations by outbrain