Koleksi Testimoni Shaklee Set Buasir

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Siapa disini yang ada masalah buasir? jika ada, sila teruskan membaca ye..hehe.. Ada ke kat sini yang tak tahu apa itu buasir? meh nak story sikit. Buasir ni adalah lebihan daging yg keluar dari dubur disebabkan meneran terlalu lama ketika membuang air besar. Selalunya disebabkan oleh masalah sembelit. Najis yang keluar selalunya bercampur darah kerana usus luka disebabkan oleh najis yang keras.

Jika anda sembelit, sila berhati2x dan amalkan pemakanan yang tinggi serat ye. Ibu hamil juga berisiko mendapat sakit buasir ini kerana kebiasaannya menghadapi masalah sembelit ketika hamil. anda juga harus berhati2x dan ina nasihatkan mengambil Ostematrik shaklee yang sangat bagus untuk masalah sembelit ketika hamil.

Alhamdulillah, shaklee menyediakan penyelesaian bagi masalah buasir anda. Di datangkan dengan 3 jenis vitamin yg membantu melembutkan najis, mempercepatkan proses baikpulih luka dalaman dan yang paling penting, mengecutkan semula daging yang terkeluar dari dubur. Hubungi ina 013-4639523 (call/sms/wassap 013-4639523) atau add ina di fb www.facebook.com/nurhaslina.bakeri untuk rundingan percuma.

TESTIMONI 1:




 

No comments:

Post a Comment

nRelate All Blog Sections

Ratings and Recommendations by outbrain