Koleksi Testimoni Shaklee Set Anak Sihat

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua yang sudi terjah ke blog MAMAcomelArissa. Alhamdulillah, hari ini ina nak kongsi dengan anda semua testimoni yang telah ina kumpulkan untuk anda semua. 

Mungkin ramai ibu-ibu diluar yang resah dan bimbang apabila memikirkan anak yang tiada selera makan, kerap demam dan selsema, elergik atau ekzema dan mungkin juga sentiasa sembelit setiap kali proses penyahtinjaan. (perkataan kampungnya,  YAK..hehe)

Insyaallah, selepas melihat koleksi testimoni terhebat ini, sedikit sebanyak menggerakkan hati para ibu sekalian untuk memberikan yang terbaik iaitu Shaklee Set Anak Sihat buat si manja anda. Anda boleh terus menghubungi ina di talian 013-4639523 (call/sms/wassap) atau boleh terus add ina di Fb : www.facebook.com/nurhaslina.bakeri untuk rundingan percuma.

TESTIMONI 1:
29/7/2013 sy post pasal anak sdara yg kena eczema guna herbal blend. Alhamdulilah...lepas 3 hari licin je kulit dia. Dah ok. Pas tu 3-4 hari lepas dia start consume Meal Shakes. Lagi perubahan positif. Hidung yg sentiasa berair di awal pg dah berkurang. Anak sdara sy ni penghidap eczema & resdung. Baru berusia 6 tahun.

TESTIMONI 2:
Alhamdulillah Parut campak adik Iman di muka dah tak nampak dah...kat badan masih ada lagi tapi makin pudar..---> ibunya lebih menjaga parut di muka ank puterinya..hehehe.. ibu oh ibu..
selain parut anak sudah hilang.. yang paling best sekali kesihatan adik iman memang berbeza dari abg adam..dari lahir hingga sekarang hanya sekali sahaja demam panas tu pun sekejap je xsampai 3 hari.. Alhamdulillah Allah memberikan kesihatan yang baik melalui pengambilan supplemen dari Shaklee.. Insyaallah produk Shaklee juga akan membantu mempertingkatkan kesihatan anak dan keluarga anda... cubalah harini.. Shaklee 100% semulajadi, Selamat dan berkesan..

TESTIMONI 3:
Assalamualaikum, baru-baru ni dapat whatsApp dari kakak ipar. Dia dah bagi anaknya yang menghidap asma untuk mencuba set asma untuk kanak-kanak.. Alhamdulillah mendapat feedback yang positif dari anaknya.. sekarang anaknya dah lalu makan dan penatnya dah beransur kurang..

TESTIMONI 4:
today nk share testimony my princess plk....aisya xde sembelit, kulit cantik,antibody strong....wlpun org sekeliling dia ada yg flu cough ...alhmdlh aisya x cpt dpt jangkitan...

No comments:

Post a Comment

nRelate All Blog Sections

Ratings and Recommendations by outbrain