Khasiat Set Gout Shaklee


Apakah itu Gout?

Gout adalah satu penyakit sengal tulang yang paling kerap dijumpai. Ia suatu serangan yang amat menyakitkan dan boleh mengakibatkan penderitanya mengalami pembengkakan. Sendi yang terlibat biasanya kaki atau buku lali.


Bagaimana Gout Boleh Terjadi?

Gout terjadi apabila kandungan asid urik dalam darah terlalu tinggi iaitu melebihi 7.5 mg/dL. Gout didorong oleh dua faktor utama iaitu penghasilan asid urik dalam badan telah melepasi tahap normal dan buah pinggang gagal berfungsi dengan baik iaitu menyingkirkan asid urik yang berlebihan.

Asid urik yang berlebihan akan berkumpul menjadi jarum-jarum kristal pada bahagian sendi dan akhirnya menyebabkan kesihatan yang amat sangat di bahagian yang berkaitan. Pesakit akan rasa seolah-olah disiram air sejuk.



Apakah Tanda-Tanda Gout?

1) Sendi tiba-tiba sakit
2) Membengkak
3) Menjadi kaku
4) Seakan-akan rasa panas
5) Sendi menjadi kemerah-merahan
6) Sakit apabila disentuh
7) Demam
7) Bonjolan terbentuk di sendi dan cuping telinga


Bagaimana Ingin Mengesan Penyakit Gout?

Ujian darah boleh dilakukan untuk menentukan tahap asid urik dalam darah. Selain itu, pemeriksaan sendi atau pemeriksaan cecair sendi juga boleh dilakukan untuk mengesan sebarang kristal asid urik dalam badan.


Suplemen Apakah Yang Dapat Membantu Pesakit Gout?


♥ Alfalfa Complex
Untuk menyingkirkan toksik secara lembut dari badan. Namun pengambilan alfalfa complex memerlukan pesakit mengambil air yang banyak sekurang-kurangnya 3liter sehari.

♥ Performance Drink
Memastikan tubuh pesakit sendiri mempunyai kandungan air dan gula yang cukup agar tidak dehidrasi.

 Omega Guard
Ini sangat penting bagi pesakit yang mengalami gout yang sangat teruk. Omega penting untuk mengelakkan radang pada sendi-sendi pesakit. Ianya sebagai langkah berjaga-jaga sebelum bengkak itu menjadi lebih teruk.  


Bagaimana Cara Pengambilan Set Gout Ini?

Performance Drink - Boleh ambil berapa banyak dan bila-bila masa. Ia macam air isotonik 100 Plus. Campurkan 1sudu bersama 1 gelas air

ALfalfa Complex - 4biji sehari  (elakkan makan Alfalfa bersama vitamin E atau Gla Complex pada waktu yang sama, jarakkan 2jam)

OmegaGuard - Makan 3biji sehari selepas makan tengahari. Jika bengkak sudah


Berapakah Harga Set Gout Ini?

RM280  (Termasuk Postage)

Saya menyarankan anda berdaftar sebagai ahli shaklee dengan yuran pendaftaran Rm65 sekali seumur hidup dan dapatkan diskaun sehingga 30% bagi setiap produk Shaklee.
Info lanjut pndaftaran ahli boleh klik di SINI




INA BAKERI

♥ sms/whatsApp: 013-4639523
♥ Emel : norhaslinabakeri@yahoo.com
♥ Fb: 
www.facebook.com/nurhaslina.bakeri

Saya sedang mencari-cari mereka yang berminat untuk menjadi pengedar.
Jana pendapatan 5angka hanya dari rumah.
Klik untuk info pengedar


No comments:

Post a Comment

nRelate All Blog Sections

Ratings and Recommendations by outbrain