Suplemen Untuk Letih dan Lesu Badan


Assalamualaikum semua =)

Ada dah ke yang try resepi Kueh Tepung Pelita paling sedap yang ina kongsikan 2hari yang lepas? Jika dah, terima kasih ina ucapkan kerana sudi mencubanya. pasti hasilnya tidak mengecewakan anda kan? =) Hari ni ina just nak kongsikan dengan anda semua testimoni dari customer ina yang telah mencuba Ostematrik Shaklee untuk masalah letih dan lesu badan. Ostematrik? Apa tu?? Pil ke atau kene minum? Itulah soalan yang biasa customer ina tanya. hehe.


Haa, kepada anda yang masih belum tahu apa itu Ostematrik, meh ina cerita sikit apa itu Ostematrik. Ostematrik adalah pil kalsium Shaklee yang sangat digilai ramai terutamanya bagi mereka yang sakit pinggang dan belakang ketika mengandung. Bukan itu sahaja, mereka yang mempunyai masalah seperti kaki kebas lenguh dan kejang ketika tidur, sakit tumit, badan letih dan lesu badan juga masalah sembelit sangat disarankan mengambil Ostematrik Shaklee kerana ianya telah terbukti berkesan dan diakui oleh ramai pengguna Shaklee.

Buat pengetahuan anda, seorang dewasa memerlukan 4gelas susu tinggi kalsium bagi memenuhi keperluan kalsium badan. Satu biji Ostematrik bersamaan dengan 1 gelas susu tinggi kalsium yang mana sangat penting untuk kesihatan tulang dan gigi anda. Jadi dengan mengambil 4biji Ostematrik sebelum tidur, anda tidak perlu risau lagi dengan risiko tulang bengkok (Osteoporosis) atau gigi rapuh sebelum usia. Oklah, mari ina kongsikan dengan anda testimoni customer ina yang baru 2hari mencuba Ostematrik tetapi hasilnya sangat memuaskan hati beliau.




Alhamdulillah, setelah amalkan Ostematrik, beliau wassap ina dan mengakui badannya rasa ringan dan cergas, bangun pagi badan tidak letih walaupun berjaga malam menguruskan anak, dan yang paling best, pembuangan pun lawas. Syukur alhamdulillah kerana dapat membantu menambah nilai kesihatan orang lain. Ada banyak lagi testimoni Ostematrik shaklee ni antaranya:

Testimoni Ostematrik Shaklee 1:



Testimoni Ostematrik Shaklee 2: 


Testimoni Ostematrik Shaklee 3: 



Best kan Ostematrik ni? Banyak sangat khasiatnya. Harganya tidaklah semahal mana jika hendak dibandingkan dengan kesihatan kita. Hanya RM61 untuk 120biji Ostematrik bersamaaan dengan 120 gelas susu tinggi kalsium. Jadi kepada anda yang tidak gemarkan susu, kini tiada lagi alasan untuk anda memberikan yang terbaik untuk kesihatan tulang dan gigi anda. Anda juga boleh hadiahkan kepada ibu dan ayah anda yang sering merungut badan letih dan lesu, sakit lutut, kaki dan pinggang sehingga tidak mampu untuk melakukan kerja dan beribadat dalam keadaan yang sempurna seperti oang lain.

Akhir kata, kepada anda yang ingin mendapatkan Ostematrik dan rundingan secara PERCUMA dari ina, anda boleh hubungi ina ditalian seperti dibawah. Semoga bertemu lagi =)



INA BAKERI 
Pengedar Shaklee Kuantan & Seluruh Malaysia
Call/Whatsupp: 013-4639523
Email: norhaslinabakeri@yahoo.com
Add FB saya: INA BAKERI untuk CHATTING secara lansung dengan saya
Klik LIKE di Fanpage saya: MAMA ARISSA untuk INFO berguna secara PERCUMA
Penghantaran Shaklee PERCUMA sekitar KUANTAN.
Perkhidmatan POS seluruh Malaysia (termasuk Sabah & Sarawak)


No comments:

Post a Comment

nRelate All Blog Sections

Ratings and Recommendations by outbrain