Pengedar Shaklee Kuantan, Pahang

Kepada anda yang tinggal di sekitar Kuantan dan ingin mendapatkan produk Shaklee, anda bolehlah menghubungi saya, ina Pengedar Sah Shaklee seluruh Kuantan. Saya menyediakan PENGHANTARAN PERCUMA ke rumah anda.


Antara kawasan yang mendapat penghantaran percuma adalah:
  • Indera Mahkota
  • Bandar Kuantan
  • Bukit Sekilau
  • Bukit Rangin
  • Sungai Isap
  • Permatang Badak
  • Semambu
  • Pandan Damai
  • Bukit setongkol
  • Taman Guru
  • Taman Tas
  • Kem Tentera Batu 10
  • Jaya Gading 
  • Taman Tas
  • Taman Impian Perdana
  • Cenderawasih
  • Beserah
  • Kubang Buaya
  • Tok Sira
  • Alor Akar
  • Balok

Saya sebagai pengedar sah Shaklee Kuantan akan memberikan rundingan secara PERCUMA kepada anda dan memasukkan anda ke dalam satu group FB exclusive setelah anda membuat pembelian melalui saya. Di dalam group tersebut, saya menyediakan cara pengambilan produk Shaklee yang betul dan info setiap produk Shaklee. Di dalam group itu juga saya akan berkongsi dengan anda tips2 kesihatan yang sangat berguna buat anda.

PENGEDAR SHAKLEE KUANTAN

Kepada anda yang berminat untuk berbisnes online seperti saya, anda sangat dialu-dialukan. Tidak memerlukan modal, tidak perlu keluar untuk mengepos barang, hanya berkongsi testimoni dan info produk di FB sahaja, anda mampu menjana pendapatan sehingga 5 6 angka sebulan. Tak percaya? Anda cuba dan anda rasainya sendiri. Klik di SINI untuk info lanjut. Sekali lagi, hubungi saya ina pengedar Shaklee kuantan untuk mendapatkan produk Shaklee dengan rundingan PERCUMA & TERBAIK.


INA BAKERI 
Pengedar Shaklee Kuantan & Seluruh Malaysia
Call/Whatsupp: 013-4639523
Email: norhaslinabakeri@yahoo.com
Add FB saya: INA BAKERI untuk CHATTING secara lansung dengan saya
Klik LIKE di Fanpage saya: MAMA ARISSA untuk INFO berguna secara PERCUMA
Penghantaran Shaklee PERCUMA sekitar KUANTAN.
Perkhidmatan POS seluruh Malaysia (termasuk Sabah & Sarawak)


No comments:

Post a Comment

nRelate All Blog Sections

Ratings and Recommendations by outbrain