Suplemen Terbaik Untuk Kanak-kanak


Assalamualaikum dan selamat pagi semua =)

Syukur ke hadrat ilahi kerana hari ini dan saat ini, ina masih diberikan kesempatan oleh Allah untuk bernafas dimuka bumi ini. Semoga kesempatan yang ada, dapat ina berkongsi ilmu yang bermanfaat buat anda semua. Insyaallah. Sempena bulan promosi MealShake ini, ina ingin kongsikan dengan anda semua antara khasiat yang terdapat di dalam MealShake yang mana sangat penting bagi pertumbuhan fizikal dan mental anak-anak. Sebelum tu, kepada anda yang telah terlepas entry saya sebelum ini berkenaan Tips Cepatkan Bukaan Untuk Bersalin, sudi-sudikanlah membacanya ye =)


Keperluan Nutrisi Kanak-kanak


Terlebih dahulu, ina ingin bertanya kepada anda, adakah anak anda makan seperti apa yang di sarankan di dalam piramid makanan di atas? Jika ya, saya ucapkan tahniah kepada anda kerana anda telah berjaya memberi yang terbaik buat si manja anda dengan melengkapkan kesemua keperluan mineral dan vitamin bagi pembesaran mereka. Tetapi jika jawapannya TIDAK , anda harus lakukan sesuatu agar anak anda tidak mengalami kekurangan nutrisi yang boleh menyebabkan mereka letih, mudah mendapat jangkitan virus, demam, kurang fokus belajar juga perkembangan iq yang lemah.

Berikan anak anda MealShake! MealShake merupakan makanan tambahan bagi kanak-kanak yang mana mengandungi 23 jenis vitamin dan mineral yang penting bagi tumbesaran yang sihat. Hanya dengan 1sudu kecil sehari dicampurkan ke dalam susu atau bijirin mereka, sudah cukup untuk melengkapkan keperluan mineral dalam badan mereka agar kekal sihat dan cerdas. Jom kita lihat apa kebaikan MealShake shaklee ni.




15 Khasiat MealShake Untuk Kanak-kanak
  • Kurangkan Ekzema
  • Untuk Tumbesaran
  • Untuk Perkembangan Minda
  • Untuk Tingkatkan Selera Makan anak
  • Untuk Anak yang dah berhenti susu ibu
  • Untuk Anak kekal aktif
  • Sebagai perlindungan jangkitan penyakit kepada anak-anak
  • Meningkatkan berat badan anak
  • Membantu anak fokus belajar
  • Membantu kurangkan kekerapan asthma
  • Mengatasi masalah sembelit pada anak
  • Supplement yang sesuai untuk anak yang menghadapi masalah diabetes tahap 1
  • Membantu menurunkan berat badan anak yang obesiti
  • Ambil semasa sarapan meningkatkan kecergasan seawal pagi
  • Supplement yang sangat mudah disediakan, boleh dicampurkan ke dalam bijirin atau susu.

Banyak kan khasiat Mealshake ni? Sangat bagus untuk memenuhi keperluan vitamin dan mineral anak anda. Antara khasiat yang seringkali mendapat perhatian ibu-ibu adalah MealShake dapat membantu meningkatkan selera makan anak dan anak tidak lagi sembelit. Ini telah diakui sendiri oleh beberapa orang customer ina yang telah memberikan Mealshake buat anak mereka. Alhamdulillah, setelah memberi MealShake, anak mereka kini semakin bertambah nafsu makannya dan tidak lagi sembelit. Jom kita lihat beberapa testimoni anak MealShake ini.
 
 Testimoni 1 :


Testimoni 2:


Testimoni 3:


Alhamdulillah, ini antara testimoni mereka yang sudah mencuba MealShake. Pasti anda tertanya-tanya berapa harga Mealshake ni kan? Harganya sangat berpatutan dengan khasiatnya. 1 tin hanya Rm113 yang mana tahan sehingga 2 bulan. Pada pandangan saya, RM113 untuk 2bulan tidaklah semahal mana jika dibandingkan dengan kos anda membawa anak-anak ke klinik setiap bulan kerana demam dan selsema disebabkan sistem ketahanan badan yang lemah. Lebih menyedihkan, kos yang anda bayar ke klinik hanyalah untuk membeli ubat yang hanya mengandungi 'dadah' untuk anak anda.

Tetapi jangan pula ada yang bagi anak makan MealShake berkata " Saya bagi anak makan Mealshake, tapi anak saya demam jugak" . Ibu-ibu semua perlu faham ye. Makan suplemen ni hanya untuk membantu menguatkan sistem ketahanan badan anak supaya kuat untuk melawan sebarang virus dan jangkitan bukannya jaminan 100% anak anda tidak akan demam ye. Kita hanya mampu berusaha untuk memberikan yang terbaik kepada anak yang merupakan anugerah besar yang tidak terhingga. Selebihnya serahkan kepada Allah yang Maha Esa.

Akhir kata, kepada anda yang ingin menghadiahkan Mealshake kepada anak anda, jangan lepaskan peluang untuk menikmati promosi istimewa bulan ini. Buy 3 MealShake, free 1 Mealshake. Dan jangan lepaskan peluang menikmati diskaun 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee RM75 sekali seumur hidup. Keterangan lanjut, sila hubungi ina di talian yang tertera di bawah.


INA BAKERI 
Pengedar Shaklee Kuantan & Seluruh Malaysia
Call/Whatsupp: 013-4639523
Email: norhaslinabakeri@yahoo.com
Add FB saya: INA BAKERI untuk CHATTING secara lansung dengan saya
Klik LIKE di Fanpage saya: MAMA ARISSA untuk INFO berguna secara PERCUMA
Penghantaran Shaklee PERCUMA sekitar KUANTAN.
Perkhidmatan POS seluruh Malaysia (termasuk Sabah & Sarawak)




No comments:

Post a Comment

nRelate All Blog Sections

Ratings and Recommendations by outbrain