Rahsia Selera Makan Anak Bertambah



 

Assalamualaikum dan selamat pagi semua. =) Apa khabar anda hari ini? Sihat? Bertenaga? Haaa, kalau rasa letih dan lesu je badan tu, bolehlah makan Ostematrik Shaklee. Sure badan akan rasa ringan, cergas dan hilang segala sakit-sakit badan bila bangun dari tidur. Info lanjut, bolehlah lihat di entry Suplemen Untuk Letih dan Lesu Badan yang ini ina tulis 2hari yang lepas. Oklah, berbalik kepada tajuk entry kita hari ini, ina nak tanya anda, Adakah anak anda kurang selera makan? hanya makan makanan yang dia suka? atau hanya minum Susu semata-mata? Jika ya, mari ina kongsikan dengan anda rahsia selera makan anak bertamabah sehingga anda terkejut dengan perubahannya.. hehe




Ini adalah testimoni dari customer ina 2hari yang lepas. Ina wassap beliau untuk mengetahui perkembangan anak beliau selepas minum mealshake selama 3hari. Alhamdulillah, perkembangan yang sangat mengujakan ibunya juga ina. Anaknya yang berusia 3tahun ini sebelum ini hanya ingin minum susu sepanjang hari. Tidak mahu makan apa-apa selain susu. Tetapi setelah minum mealshake, kini selera makan anaknya semakin bertambah-tambah siap kene standby roti lagi dirumah. Alhamdulillah.

Mealshake sangat sesuai untuk anak anda yang kurang selera makan juga mengalami masalah berat badan yang susah naik. Malah ianya sangat bagus untuk mengatasi masalah sembelit, kerap demam, astma, tidak fokus semasa belajar dan  badan letih dan tidak bermaya. Insyaallah, dengan 1sudu kecil Mealshake setiap hari dapat melengkapkan keperluan mineral dan vitamin yang diperlukan oleh badan anak anda untuk tumbesaran yang sihat.

Berita baik buat anda ibu-ibu semua. Bulan ni adalah bulan promosi Mealshake. Beli 3 tin MealShake dapat percuma 1 lagi Mealshake. Harga 1 tin Mealshake ni Rm113. Tetapi sempena promosi, anda boleh dapatkan Mealshake serendah Rm 68 1 tin Mealshake jika anda grab promosi buy 3 free 1 ini . Jadi jangan lepaskan peluang sementara promosi masih berlansung sehingga 30 September 2014 ini. Info lanjut MealShake, anda boleh baca di entry ini ye Suplemen Terbaik Untuk Kanak-kanak .


Sekian dulu untuk hari ini. InsyaAllah, dipanjangkan umur, berjumpa lagi di lain entry. Assalamualaikum =)

INA BAKERI 
Pengedar Shaklee Kuantan & Seluruh Malaysia
Call/Whatsupp: 013-4639523
Email: norhaslinabakeri@yahoo.com
Add FB saya: INA BAKERI untuk CHATTING secara lansung dengan saya
Klik LIKE di Fanpage saya: MAMA ARISSA untuk INFO berguna secara PERCUMA
Penghantaran Shaklee PERCUMA sekitar KUANTAN.
Perkhidmatan POS seluruh Malaysia (termasuk Sabah & Sarawak)


No comments:

Post a Comment

nRelate All Blog Sections

Ratings and Recommendations by outbrain