JUTAWAN 6 Angka Sebulan!!


Assalamualaikum semua =)

Yahooooo!!!!.....Siap shopping online dengan Shaklee!! Tak perlu keluar panas2 g ke branch Shaklee, online je. Hari ni order, esok sampai depan rumah..hehe.. Alhamdulillah, setiap minggu restok Shaklee. Permintaan tak kira hari gaji. Tengah2 bulan pun masih ramai yang meng"order" ..Terima kasih kepada yang support ina. Semoga kalian juga diberikan rezeki yang melimpah ruah setiap hari. aminnnn..

Ada tak yang berminat nak join ina?  Best sangat tau bisnes Shaklee ni.. Sampai sekarang ina rasa rugi sangat kenapa sebelum ni ina tak kenal dengan bisnes Shaklee ni. Kalaulah dari dulu ina join, ntah2 sekarang dah jutawan Malaysia gitu..hehe.. Tapi ina redha dengan perjalanan yang telah diaturkan oleh Allah. Mungkin ada hikmah disebaliknya. Alhamdulillah walaupun lambat mengenali shaklee tetapi ianya belum terlambat. Semakin hari bisnes online shaklee ina semakin berkembang. Dikurniakan anak2 dan cucu2 bisnes yang kuat semangat untuk berjaya. Semoga kejayaan milik mereka suatu hari nanti.

Kepada anda surirumah mahupun yang bekerja, saya mengalu-alukan anda untuk bersama-sama saya mencapai kegemilangan dalam bisnes Shaklee. Anda hanya perlu mendaftar sebagai ahli dengan modal RM75 sekali seumur hidup. Setelah itu, anda akan dimasukkan ke dalam group EXCLUSIVE Shaklee yang mana di group tersebut, anda lihat betapa ramai JUTAWAN Shaklee yang berpendapatan 6 angka sebulan setelah setahun menjual Shaklee. Sekarang mereka hanya duduk dirumah sambil memberi tunjuk ajar kepada anak2 didik mereka untuk mencapai kejayaan seperti mereka.

Kepada yang tidak ada pengalaman dalam bisnes online, tidak perlu risau kerana segalanya akan diajar dari A hinggalah Z. Yang penting keinginan anda untuk belajar dan mempraktikkan ilmu yang diberi. Anda tidak perlu mengeluarkan modal untuk membeli stok, tidak perlu keluar ke pejabat pos untuk mengepos barang customer. Yang diperlukan adalah berkongsi kebaikan produk Shaklee bersama rakan-rakan anda di FB. Mudah bukan??

Antara BONUS yang Shaklee berikan untuk anda adalah:
  • Untung ruuncit
  • Bonus Bulanan (yang ni yang digilai ramai. unlimited. JUTAWAN shaklee kebanyakannya hampir cecah 1juta sebulan.)
  • Bonus kenaikan pangkat (once dah naik pangkat, Shaklee akan beri bonus setiap bulan. Bonus bergantung kepada pangkat kita. Semakin tinggi semakin besar bonus)
  • Bonus kereta (Shaklee akan bagi bonus untuk membayar kereta)
  • Percutian Oversea yang ditanggung sepenuhnya oleh Shaklee
  • Umrah PERCUMA bagi umat islam

Haaaa, bestkan bisnes Shaklee. Dan yang paling penting bisnes Shaklee bisnes yang kukuh. Hampir 30 tahun di Malaysia dan melahirkan ramai JUTAWAN BERJAYA. Dari segi produk tak perlu bimbang, produk yang berkesan, selamat digunakan, 100% semulajadi, halal dan mendapat kelulusan KKM.

Kepada anda yang berminat nak join, bolehlah hubungi ina untuk keterangan lebih lanjut. YAKINLAH, SHAKLEE THE BEST EVER! =)



INA BAKERI 
Pengedar Shaklee Kuantan & Seluruh Malaysia
Call/Whatsupp: 013-4639523
Email: norhaslinabakeri@yahoo.com
Add FB saya: INA BAKERI untuk CHATTING secara lansung dengan saya
Klik LIKE di Fanpage saya: MAMA ARISSA untuk INFO berguna secara PERCUMA
Penghantaran Shaklee PERCUMA sekitar KUANTAN.
Perkhidmatan POS seluruh Malaysia (termasuk Sabah & Sarawak)
 

No comments:

Post a Comment

nRelate All Blog Sections

Ratings and Recommendations by outbrain