Boleh Ke Berjaya Dengan SHAKLEE???

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA =)

Bila ada yang tanya saya boleh ke jual shaklee? ramai dah yang join kan..saya senyum jer.. =)

2bulan yang lalu, kata2 itulah juga yang bermain-main di fikiran saya. Tapi saya tetap teruskan dan sanggup melepaskan bisnes yang pernah saya ceburi dahulu dan fokus pada Shaklee.

Hari2 saya membaca blog2x dan menambah ilmu tentang Shaklee supaya saya dapat memberikan yang terbaik buat pengguna saya. Alhamdulillah, bulan ini adalah bulan ke3 saya bersama shaklee dan saya semakin nampak kejayaan yang sedang menunggu dan melambai2 saya. =)

Tak perlu toleh kiri dan kanan kalau nak berjaya.Pandang terus ke hadapan...FOKUS atas laluan sendiri sahaja...ini adalah cara saya bekerja. =)

Kita nak berjaya bukan utk orang lain.Tapi utk diri kita,anak kita dan keluarga kita.Yang penting USAHA tanpa mengeluh.SABAR dan KONSISTEN.baru boleh nampak hasilnya.

Jika anda merasakan anda seorang yg layak dan sesuai dengan ciri-ciri di atas jangan berselindung lagi..jom mula mengorak langkah..Rancangkan untuk masa depan anda.

Rezeki itu Allah yg aturkan..kita cuma perlu menjemputnya sahaja.


JOM SERTAI KAMI!!!

Saya mengalu-alukan sesiapa yg berminat!

sertakan
nama
alamat
no phone
no ic
no acc maybank utk bonus bulanan sekiranya layak

SMS/WASSAP 013-4639523 INA BAKERI

No comments:

Post a Comment

nRelate All Blog Sections

Ratings and Recommendations by outbrain