VIVIK Bantu Pesakit Stroke/Angin Ahmar



Angin ahmar atau strok ialah masalah kesihatan yang diakibatkan oleh salur darah tersumbat dan bekalan darah ke sebahagian otak diganggu. Bahagian otak tersebut tidak lagi menerima oksigen yang mencukupi dan oleh itu, sel-sel otak akan rosak atau mati, dan mengakibatkan bahagian badan yang dikuasai oleh bahagian otak itu tidak berfungsi. 

Angin ahmar ialah kecederaan saraf yang serius dan gejalanya ialah kehilangan fungsi saraf secara tiba-tiba. Angin ahmar telah dikategorikan sebagai kecemasan perubatan yang boleh menyebabkan kerosakan saraf yang kekal serta juga kematian jika tidak dikesan dan dirawat dengan cepat. Punca angin ahmar termasuk kelanjutan umur, darah tinggi, kencing manis, kolesterol tinggi, dan merokok. Merokok merupakan punca boleh ubah suai yang paling penting.

Alhamdulillah, VIVIK  Shaklee telah banyak mengubah kehidupan ramai pesakit stroke. Ramai yang telah sembuh dari stroke dan mampu berjalan seperti sediakala. Hanya dengan pengambilan 1sudu kecil setiap hari selama seminggu, anda akan rasai keberkesanannya. InsyaAllah. Mari saya kongsikan dengan anda beberapa testimoni yang pasti mengejutkan anda.


Testimoni 1:



Testimoni 2:



Testimoni 3:


Jika anda atau saudara-mara anda mempunyai masalah seperti di atas, saya sangat menyarankan anda untuk mencuba VIVIK Shaklee yang telah terbukti berkesan ini. Info lanjut VIVIK, klik di SINI.

Ingin mendapatkan VIVIK Shaklee? Hubungi:

INA BAKERI
Call/Whatsupp: 013-4639523
Email: norhaslinabakeri@yahoo.com
Add FB saya: INA BAKERI untuk CHATTING secara lansung dengan saya
Klik LIKE di Fanpage saya: MAMA ARISSA untuk mendapatkan pelbagai TIPS dan INFO berguna secara PERCUMA
Konsultasi PERCUMA hanya untuk customer saya sahaja ya =)


No comments:

Post a Comment

nRelate All Blog Sections

Ratings and Recommendations by outbrain