"Kulit Lembut, Badan Cergas, Kaki Dah Tak Sakit"



"Assalamualaikum semua pengguna shaklee. saya nak share testimoni VIVIX Shaklee! 2 minggu lepas ibu saudara saya berusia 45 tahun beli Vivix daripada saya. Selepas 2 minggu mengamalkannya dia beritahu yang dia semakin cergas, sakit kaki pun makin berkurang, selera makan pun berkurang dan paling best kulit dia semakin lembut." 
- Wan Faizatul Atiqah Ismayatim

Alhamdulillah, banyak betul kesanya pada ibu saudara beliau. Siap nak continue VIVIK lagi. Anda bagaimana? Tak teringin untuk mencuba produk hot Shaklee ni ke? Walaupun harganya mahal, tetapi kesannya sangat menakjubkan. Hanya 1sudu kecil sehari sudah cukup untuk menikmati kesihatan yang optimum. InsyaAllah. 

Ingin dapatkan VIVIK Shaklee? Hubungi:

INA BAKERI
Call/Whatsupp: 013-4639523
Email: norhaslinabakeri@yahoo.com
Add FB saya: INA BAKERI untuk CHATTING secara lansung dengan saya
Klik LIKE di Fanpage saya: MAMA ARISSA untuk mendapatkan pelbagai TIPS dan INFO berguna secara PERCUMA
Konsultasi PERCUMA hanya untuk customer saya sahaja ya =)


No comments:

Post a Comment

nRelate All Blog Sections

Ratings and Recommendations by outbrain