Pinggang: Dari 40 Inch Ke 36 Inch Hanya Dlm Masa Sebulan



Berat badan yang ideal dan potongan badan yang cantik pasti menjadi idaman sesiapa jua tidak kira wanita mahupun lelaki. Saya pasti ramai di luar sana telah mencuba pelbagai ‘slimming product’ dan melakukan pelbagai cara tetapi masih tidak dapat menurunkan berat badan. Kenapa? Menurunkan berat badan tidak semudah menelan pil, kurangkan makan dan bersenam semata-mata. Untuk memastikan diet yang berkesan, anda harus fahami konsep asas diet iaitu DETOX + PECAH LEMAK + PROTEIN.


DETOX penting untuk menyingkirkan toksin berlebihan di dalam badan anda. Ramai yang berdiet tapi tidak nampak kesannya dan puncanya adalah toksin berlebihan di dalam badan yang menyekat badan anda dari menyerap nutrient daripada supplement.

PEMECAH LEMAK pula diperlukan untuk memecahkan lemak berlebihan di dalam badan. Tetapi anda harus ingat bahawa lemak yang dipecahkan tidak akan keluar dari badan dan ia memerlukan medium pengangkut seperti fiber atau produk ‘detox’ yang lain.

PROTEIN penting untuk pemeliharaan OTOT dalam badan. Tanpa protein, mereka yang berdiet mungkin turun beratnya tetapi badan akan kelihatan ‘flabby’ ( menggeleber) kerana kehilangan otot semasa proses diet.Anda harus ingat bahawa otot penting untuk tingkatkan metabolisme badan bagi pembakaran lemak.

Jika anda masih mencari produk diet yang sesuai, dijamin selamat dan terbukti keberkesanannya, Shaklee Diet Program adalah jawapan anda. Menggunakan konsep asas diet iaitu DETOX PEMECAH LEMAK PROTEIN, Shaklee Diet Program terbukti dapat menurunkan berat badan dengan selamat. Jika disertakan dengan senaman atau aktiviti fizikal bagi meningkatkan metabolisma badan, anda pasti dapat berat badan dan bentuk badan yang anda impikan. Tidak percaya? Jom kita lihat testimoni mereka yang telah mengambil produk diet Shaklee ini.


Untuk info lanjut Set Slimming Shaklee, klik di SINI
Untuk melihat lebih banyak testimoni Set Slimming Shaklee, klik di SINI
Untuk membuat pembelian Set Slimming Shaklee secara online, klik di SINI

INA BAKERI
Call/Whatsupp: 013-4639523
Email: norhaslinabakeri@yahoo.com
Add FB saya: INA BAKERI untuk CHATTING secara lansung dengan saya
Klik LIKE di Fanpage saya: MAMA ARISSA untuk mendapatkan pelbagai TIPS dan INFO berguna secara PERCUMA
Konsultasi PERCUMA hanya untuk customer saya sahaja ya =)
 

No comments:

Post a Comment

nRelate All Blog Sections

Ratings and Recommendations by outbrain