Tips Turunkan Berat Badan Dan Kempiskan Perut Tanpa Ubat.



Hai semua. Hari ni saya nak kongsikan dengan anda sedikit tips turunkan berat badan dan kempiskan perut tanpa ubat. Tips ni sangat bagus diamalkan tetapi kepada anda pengidap gastrik, tidak disarankan ye.

Tips Turunkan Berat Badan

1. Sediakan dua biji limau nipis atau limau kasturi setiap hari, setelah itu perah airnya ke dalam gelas yang berisi dengan air sejuk, masukkan ke dalam peti sejuk. Setelah itu bolehlah dijadikan air minuman setiap kali selepas anda makan tengahari dan makan malam. Amalkanlah meminumnya selama sebulan, berat badan anda akan beransur turun.
atau

2. Ambil 3 sudu besar serbuk teh cina dan rendam dalam air. Tapis dan campurkan dengan air perahan limau nipis. Amalkan selalu meminumnya 2 kali sehari iaitu sebelum sarapan dan sebelum tidur.
atau

3. Ambil sebuku asam jawa, ramas ke dalam air sebanyak segelas. Masukkan ke dalam peti sejuk, anda jadikan minuman, selepas anda makan tengahari atau makan malam. Amalkan setiap hari, anda akan dapati tubuh anda akan bertambah segar dan langsing.Air asam jawa akan mengurangkan kadar lemak dalam badan anda.

4. Khas untuk wanita semasa berpantang. Ambil 5 halia bara ( halia cina ), 10 biji lada hitam, 30 ekor ikan bilis. Tumbuk kesemua sehingga lumat. Perahkan air limau nipis. Dan makanlah bersama nasi panas waktu pagi dan malam, setiap hari sewaktu dalam pantang.

Tips Kempiskan Perut

1. Anda perlu mengambil limau nipis yang telah dicampur dengan teh tanpa gula untuk tiap-tiap hari kemudian diminum. Amalkan meminum air ini dan insyaallah perut anda yang buncit akan menjadi kempis dan berat badan anda juga akan beransur turun. Petua ini untuk orang yang tiada mengidap sebarang penyakit. Selamat mencuba.

2. Ambil air limau nipis dan campur dengan kapur sirih. Amalkan sapu disekeliling perut sebelum masuk tidur dan biarkan kering sehingga pagi. Insyaallah perut anda akan lebih anjal dan tidak menggeleber. Sesuai juga diamalkan oleh wanita semasa berpantang.

3. Untuk hasil yang lebih cepat dan sihat, amalkan juga pengambilan Lechitin dan Alfalfa selepas makan tengahari dan malam. Lechitin dan Alfalfa adalah suplemen bukan ubat yang terdapat di dalam Set Kurus Shaklee. Lechitin berfungsi untuk memecahkan dan melarutkan lemak di dalam badan manakala Alfalfa berfungsi untuk membuang lemak2x yang tidak diperlukan oleh badan.

Semoga Tips turunkan berat badan dan kempiskan perut ini dapat membantu anda untuk kekal langsing dan sihat. Saya pasti gabungan tradisional dan moden ini akan membuahkan hasil yang sangat mengujakan anda.

Testimoni 1:


Testimoni 2:


Set Slimming Shaklee


Untuk info lanjut Set Slimming Shaklee, klik di SINI
Untuk melihat lebih banyak testimoni Set Slimming Shaklee, klik di SINI
Untuk membuat pembelian Set Slimming Shaklee secara online, klik di SINI


INA BAKERI
Call/Whatsupp: 013-4639523
Email: norhaslinabakeri@yahoo.com
Add FB saya: INA BAKERI untuk CHATTING secara lansung dengan saya
Klik LIKE di Fanpage saya: MAMA ARISSA untuk TIPS dan INFO PERCUMA
Konsultasi PERCUMA hanya untuk customer saya sahaja ya =)
 Penghantaran PERCUMA sekitar KUANTAN.
Perkhidmatan POS seluruh Malaysia (termasuk Sabah & Sarawak)



No comments:

Post a Comment

nRelate All Blog Sections

Ratings and Recommendations by outbrain