Alfalfa Mengatasi Keputihan Wanita



Alhamdulillah, hari ini saya nak bercerita tentang masalah yang sering dialami oleh wanita terutamanya wanita yang sudah berkahwin dan bersalin iaitu masalah keputihan. Masalah ini menyebabkan kurang selesa dikalangan wanita dan lebih merunsingkan apabila ianya mengeluarkan bau yang tidak menyenangkan.Hubungan intim bersama suami juga turut terjejas.

Berita baik buat anda, Alfalfa Complex Shaklee mampu membantu anda mengatasi masalah keputihan ini. Saya sendiri telah mencuba Alfalfa Complex Shaklee dan ternyata berkesan. Selepas 2 minggu mengambil Alfalfa Complex, alhamdulillah masalah keputihan yang saya alami telah hilang sepenuhnya. Ini kerana Alfalfa complex bersifat anti kulat yang merawat dari dalam. Tidak seperti pencuci vagina yang hanya merawat dari luaran, apabila berhenti menggunakannya, keputihan datang kembali.

Itu adalah pengalaman saya sendiri. Mari kita lihat apa pula kata mereka yang juga mengambil Alfalfa Complex bagi menyelesaikan masalah keputihan yang mereka alami.

Testimoni Pengguna 1:


Testimoni Pengguna 2:


Testimoni Pengguna 3:


Kepada anda yang mempunyai masalah keputihan ini, bolehlah mencuba Alfalfa Complex Shaklee. Hasilnya insyaAllah memuaskan hati. Hanya Rm53 sebotol tahan sehingga 2-3 bulan. Nak murah lagi, jom daftar ahli. Pendaftaran ahli hanya Rm75 sekali seumur hidup dan anda layak menikmati diskaun sehingga 25% bagi setiap produk shaklee. 

**Jangan peram lama2 masalah keputihan ni ye. Takut nanti jangkitan merebak kepada si suami. Kesian cik abang. Hehe.

Untuk mencuba produk ini, sila hubungi saya di:
Call/Whatsupp: 013-4639523
Email: norhaslinabakeri@yahoo.com
Add FB saya: Ina Bakeri untuk CHATTING secara lansung dengan saya
Klik LIKE di Fanpage saya: Mama Arissa untuk mendapatkan pelbagai TIPS dan INFO berguna secara PERCUMA
Konsultasi PERCUMA hanya untuk customer saya sahaja ya =)


No comments:

Post a Comment

nRelate All Blog Sections

Ratings and Recommendations by outbrain