Tips Kekal Kurus di Pagi Raya



Hai semua. Sedar tak sedar, Ramadhan hanya tinggal 2hari je lagi. Selepas tu seluruh umat islam bakal menyambut Hari Raya AidilFitri bagi meraikan kemenangan sebulan berpuasa. Tak sabar rasanya. Lemang ketupat lontong satey semua sudah memanggil-manggil. Waduh2x..sedapnya semua makanan ni..kalau dah ada depan mata, sudah pasti diet terus ke laut. betul x? So entry kali ni saya nak kongsikan dengan anda, tips kekal kurus di pagi raya. 

Tipsnya mudah sahaja, anda hanya perlu hanya perlu makan Lechitin dan Herblax. Lepas je makan hidangan di pagi raya, cepat2x telan lechitin 3biji untuk melarutkan lemak2x yang saya makan td dan sebelum tidur telan 4biji HerbLax bagi membuang semua yang tak diperlukan oleh badan. Barulah perut tak buncit dan kekal slim.


Lecithin berfungsi memecahkan lemak dan kolesterol dalam badan. Ini yang bestnya, bila makan je, mana-mana lemak yang tidak diingini akan dibuang oleh lecihtin ni. Macam penyerap lemak gitu, dan best nya, ia menghalang lemak baru untuk melekat semula pada badan. Terutama tang perut yang menyimpan lemak tu, kalau anda nampak terserlah buncitnya, memang sangat sesuai ambil lecitin ni.

Herblax pula adalah sebagai detox dan mencuci usus. Mana-mana saki baki bahan yang tidak diingini pada usus akan dibersihkan dan barulah penyerapan vitamin-vitamin lain dalam badan akan berkesan. Ia juga adalah pakar detox kerana berupaya menyahkan bahan-bahan bertoksik dalam badan.

Sekarang mari saya kongskikan dengan anda pula Testimoni Set Kurus Shaklee yang sudi berkongsi kegembiraan beliau bersama kita semua.


Haaa, apa tunggu lagi. Jom dapatkan Lechitin dan Herblax sebagai persediaan dihari raya anda. Hubungi:

INA BAKERI
Call/Whatsupp: 013-4639523
Email: norhaslinabakeri@yahoo.com
Add FB saya: INA BAKERI untuk CHATTING secara lansung dengan saya
Klik LIKE di Fanpage saya: MAMA ARISSA untuk mendapatkan pelbagai TIPS dan INFO berguna secara PERCUMA
Konsultasi PERCUMA hanya untuk customer saya sahaja ya =)
Penghantaran PERCUMA sekitar KUANTAN.
Perkhidmatan POS seluruh Malaysia (termasuk Sabah & Sarawak)


1 comment:

  1. Nak kurus selepas raya memang memerlukan komitmen yang sangat tinggi....

    ReplyDelete

nRelate All Blog Sections

Ratings and Recommendations by outbrain