"Saya BEBAS Dari Kanser" dengan VIVIK



Wow, Mahalnya kos rawatan pesakit kanser! Tahukah anda, dengan hanya RM475 sahaja (daftar ahli diskaun 20%), anda mungkin bebas dari derita kanser. Salah satu daripada kandungan utama dalam Vivix adalah resveratrol yang telah terbukti dalam banyak kajian saintifik boleh membantu mencegah dan merawat kanser. Antara kajian saintifik yang membuktikan keberkesanan resveratrol melawan kanser:
  • Kajian dalam Annals of The New York Academy of Sciences pada tahun 2011 melaporkan beberapa kajian awal menunjukkan resveratrol mempunyai kesan anti kanser. 
  • Kajian yang diterbitkan oleh FACEB jurnal pada October 2011 menunjukkan resveratrol berjaya menghalang sel kanser payu dara daripada membesar. 
  • Kajian yang dibuat oleh University of Nebraska pada tahun 2008 mendapati resveratrol berjaya menghalang estrogen daripada bertindak balas dengan DNA dan menyebabkan kanser payu dara. 
  • Kajian yang dibuat oleh University of Florida pada tahun 2011 menunjukkan resveratrol mempunyai sifat anti-carcinogenic yang boleh menghalang sel normal menjadi sel kanser. 
  • Kajian yang dibuat oleh University of Kansas pada tahun 2012 menunjukkan resveratrol boleh membantu menghalang kanser prostate daripada membesar.

Bagaimana Vivix Membantu Merawat Kanser?

Vivix membantu merawat kanser dengan membetulkan DNA sel yang rosak supaya signal sel dapat diproses dengan betul. Ini akan menyebabkan sel-sel kanser yang rosak ini ‘membunuh diri’ melalui proses apoptosis. Apabila semakin lama menggunakan Vivix, sel-sel kanser akan semakin berkurangan dan akhirnya hilang. Anda boleh teruskan dengan Vivix walaupun anda sudah bebas kanser kerana khasiat Vivix sangatlah banyak.

Ada Ke Testimoni Pesakit Kanser Yang Berjaya Sembuh Dengan Vivix?

Saya kongsikan beberapa testimoni pesakit kanser yang berjaya dirawat menggunakan Vivix. Koleksi testimoni ini adalah daripada pengedar & pengguna Shaklee dari seluruh dunia.


Testimoni 1:


Testimoni 2:


Testimoni 3:


Testimoni 4:


Testimoni 5:



Testimoni 6:


Testimoni 7:


Info lanjut VIVIK, klik di SINI
Untuk lihat lebih banyak testimoni VIVIK, klik di SINI

Ingin dapatkan produk Shaklee? Hubungi:

INA BAKERI
Call/Whatsupp: 013-4639523
Email: norhaslinabakeri@yahoo.com
Add FB saya: INA BAKERI untuk CHATTING secara lansung dengan saya
Klik LIKE di Fanpage saya: MAMA ARISSA untuk mendapatkan pelbagai TIPS dan INFO berguna secara PERCUMA
Konsultasi PERCUMA hanya untuk customer saya sahaja ya =)


No comments:

Post a Comment

nRelate All Blog Sections

Ratings and Recommendations by outbrain