Saya Pengedar Shaklee Kuantan



Kepada anda yang ingin mendapatkan produk Shaklee sebelum menjelangnya Hari Raya AidilFitri ini, bolehlah hubungi Saya Pengedar Shaklee Kuantan ye. Malam ni saya akan COD Shaklee di sekitar KUANTAN. Ada yang nak selit order boleh pm/wassap 013-4639523 (INA) ye. Penghantaran PERCUMA ke rumah anda. Saya akan berada di KUANTAN sehingga hari Sabtu ini (26/7/14).


Lingkungan Kawasan COD KUANTAN:
  • Bukit Rangin 
  • Sungai Isap
  • Permatang Badak
  • Tanah Putih
  • Indera Mahkota
  • Bukit Sekilau
  • Bukit Setongkol
  • Cenderawasih
  • Bandar Kuantan
  • Jalan Haji Ahmad
  • Air Putih
  • Beserah
  • Balok 
  • Batu Hitam


Tahun ni saya akan beraya di Jerantut kampung sebelah suami. Jadi berita baik juga buat warga JERANTUT, saya akan menyediakan penghantaran PERCUMA ke rumah anda. Anda boleh membuat pesanan dahulu dan saya akan hantar pada hari Ahad (27/7/14) hingga raya ke-2 (29/7/14).

Kepada anda yang berada diluar lingkungan COD saya, anda boleh datang ke kediaman saya di Bukit Rangin, Kuantan bagi mendapatkan produk Shaklee yang anda kehendaki. Hubungi saya dahulu untuk temujanji. Hubungi saya di talian:


INA BAKERI
Call/Whatsupp: 013-4639523
Email: norhaslinabakeri@yahoo.com
Add FB saya: INA BAKERI untuk CHATTING secara lansung dengan saya
Klik LIKE di Fanpage saya: MAMA ARISSA untuk mendapatkan pelbagai TIPS dan INFO berguna secara PERCUMA
Konsultasi PERCUMA hanya untuk customer saya sahaja ya =)
Penghantaran PERCUMA sekitar KUANTAN.
Perkhidmatan POS seluruh Malaysia (termasuk Sabah & Sarawak)


No comments:

Post a Comment

nRelate All Blog Sections

Ratings and Recommendations by outbrain