Berat Turun 11kg Sebulan Dengan Set Berpantang Shaklee




Hai semua. Entry kali ini pendek je. Just nak berkongsi dengan anda testimoni pengguna Set Berpantang Shaklee iaitu Pn. Anie Arie. Beliau adalah salah seorang customer yang mengambil Set Berpantang Shaklee semasa berpantang. Alhamdulillah, beliau sangat berpuas hati dan sudi berkongsi kebaikan setelah mengambil set ini bersama orang ramai. Jom kita baca luahan hati beliau.
__________________________________________________________________________________________________

"Salam.nak share la jugak set pantang shaklee..mmg terbaik +ostematrix..now sy dah 31 pntg.luka besalin alhamdulilah dah sembuh.rahim pn.kecut cepat sgt bbanding first bby.nak.buang air besar pn xde rse takut2 ag.semua bejalan ngan.lncar alhamdulilah.b4 besalin berat 63.5kg..now dah 52.5kg..hihi..bestkan dh trn 11kg.bdn jd cergas n shat aja.selain tu ambk gak.vit e..kulit n rmbt jd ag shat aja.thanks shakleee.pas ni nk trs mkn smpai bila2..hihi." - Anie Arie
______________________________________________________________________________

Haaa, teruja tak anda? Itulah kelebihan Shaklee. 1001 kebaikan. Pn Anie sendiri sudah merasai kehebatan dan keberkesan Set Berpantang Shaklee. Beliau sendiri mendakwa bahawa set mengambil set berpantang Shaklee, badan jadi cergas dan sihat, luka bersalin cepat sembuh, rahim kecut dengan cepat malah pembuangan air besar juga lancar tidak seperti berpantang anak sebelum ini. 

Dan yang paling menggembirakan Pn. Anie, berat badannya susut dengan cepat iaitu 11kg turun dalam masa hanya 31hari. Wahhhhh.. sungguh mengujakan! Jangan anda tidak tahu ye, ketika berpantanglah masa yang paling tepat untuk mengembalikan semula bentuk badan yang lansing. Jika tidak anda berisiko besar untuk kekal dengan keadaan badan anda yang sedia ada.

Set Berpantang Shaklee

Untuk info lanjut Set Berpantang Shaklee, klik di SINI
Untuk melihat lebih banyak testimoni Set Berpantang Shaklee, klik di SINI

Untuk mendapatkan Set Berpantang Shaklee, boleh hubungi:

INA BAKERI
Call/Whatsupp: 013-4639523
Email: norhaslinabakeri@yahoo.com
Add FB saya: INA BAKERI untuk CHATTING secara lansung dengan saya
Klik LIKE di Fanpage saya: MAMA ARISSA untuk mendapatkan pelbagai TIPS dan INFO berguna secara PERCUMA
Konsultasi PERCUMA hanya untuk customer saya sahaja ya =)
Penghantaran PERCUMA sekitar KUANTAN.
Perkhidmatan POS seluruh Malaysia (termasuk Sabah & Sarawak)



No comments:

Post a Comment

nRelate All Blog Sections

Ratings and Recommendations by outbrain